Piet De Bruyn trekt de N-VA lijst

Door Piet De Bruyn op 4 augustus 2018, over deze onderwerpen: Rotselaar, Verkiezingen
Piet De Bruyn trekt de N-VA lijst

Lijsttrekker bij N-VA Rotselaar is Vlaams volksvertegenwoordiger Piet De Bruyn (50). Op plaats twee staat Suzy Michiels (35). Huidig af- delingsvoorzitter en gemeenteraadslid Gunther Dereze kreeg de derde plaats. Na hem komen huidig OCMW-raadslid Bart De Vos (31) en gemeenteraadslid Noëlla Wissels - D'Hooge (70). Lijstduwer is gemeenteraadslid Frans Vansteenbeeck (71).

Piet De Bruyn: “Als lijsttrekker ben ik heel tevreden met deze erg complementaire top vijf. Nieuwkomers en ervaring wisselen elkaar mooi af”. De lijsttrekker fietste samen met enkele kandidaten door Rotselaar en ze stonden ook even stil bij de problemen in de gemeente. Het resultaat van deze fietstocht werd in een folder gegoten en viel ondertussen in de bus bij de inwoners. “Op het einde van de zomer volgt een nieuwe fietstocht door de gemeente met de hele ploeg van kandidaten. Zij kunnen zich dan voorstellen, samen met het N-VA - verkiezingsprogramma”, zegt lijsttrekker De Bruyn.

Bron: Het Nieuwsblad/Regionaal: Leuven-Hageland,Za. 04 Aug. 2018, Pagina 4 (ggh)